سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
رونمایی از «کالک‌های خاکی» و «نگرش‌های راهبردی»

کتاب‌های «کالک‌های خاکی» و «نگرش‌های راهبردی» از سوی معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شنبه 15 تیرماه 1392 از کتاب‌های «کالک‌های خاکی» و «نگرش‌های راهبردی» رونمایی خواهد کرد.

کتاب«کالک‌های خاکی» به قلم مشترک گلعلی بابایی و حسین بهزاد به خاطرات دفاع مقدس سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اختصاص دارد. این خاطرات وقایع عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر را در 12 فصل با عنوان‌های بچه‌های نجف‌آباد یزد، تا دانشکده هنر، خمینی ای امام، دانشجوی خط امام، در انقلاب فرهنگی، شکست حصر سوسنگرد، پیروزی یک تفکر، همسر یا همسنگر، تیپ عاشورا، با قرارگاه عملیاتی، قدس در نبرد فتح، الی بیت‌المقدس در بر دارد. این کتاب را انتشارات سوره مهر روانه بازار نشر کرده است.

کتاب «نگرش‌های راهبردی» نیز که به کوشش محمد شاه‌محمدی گردآوری شده است، گزیده سخنرانی‌های سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران را در بر دارد و از سوی انتشارات معاونت فرهگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

برای آیین رونمایی از این آثار که با حضور سردار محمدعلی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه برگزار می‌شود از سردار سرلشکر جعفری، سردار سلامی و نویسندگان و تدوینگران آثار هم دعوت شده است.

آیین رونمایی از «کالک‌های خاکی» و «نگرش‌های راهبردی» از ساعت 11 شنبه 15 تیرماه، در سالن ولایت مسجد الغدیر واقع در بزرگراه بسیج، میدان کلاهدوز برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها