دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
نهمین شماره «داستان» با محمدعلی علومی به دکه‌‌ها رسید

نهمین شماره ماهنامه «داستان» با مطالبی درباره هرمان هسه، نادر ابراهیمی، مصطفی مستور و لئو تولستوی منتشر شد. در شماره جدید این نشریه گفت‌وگویی نیز با محمدعلی علومی به چاپ رسیده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی بنیاد ادبیات داستانی، نهمین شماره ماهنامه «داستان» با پرونده‌هایی درباره داستان‌ها و دنیای عجیب هرمان هسه و كتاب‌ها و زندگی نادر ابراهیمی به پیشخان مطبوعات رسید.

مخاطبان این نشریه در جدیدترین شماره آن خواننده گفت‌وگوهایی با محمدعلی علومی، نویسنده رمان «دیو سپید پای دربند»، جلال فهیم هاشمی، مدیر انتشارات روزبهان و دکتر زهرا محمدی، استاد زبان روسی دانشگاه تهران هستند.

در 116 صفحه آخرین شماره از «داستان» مطالبی درباره استعداد داستان‌نویسی، کتاب‌های «خوش‌نشین» علی مؤذنی و «سه گزارش کوتاه درباره نوید و نگار» مصطفی مستور، زندگی چند نویسنده فرانسوی، اقتباس از «آنا کارنینا»ی تولستوی و همچنین بریده‌ای از رمان منتشرنشده محمدرضا بایرامی منتشر شده است.

داستان‌ها و نوشته‌هایی از محسن سلیمانی، المیرا دادور، سینا به‌منش، یژ پیتلاکوفسکی، وسام العصفوری، ویکتور شندروویچ، حمیرا قادری و حسن میرعابدینی، نیز صفحاتی از شماره نهم این نشریه را به خود اختصاص داده‌اند.

هشت کتاب پیشنهادی این شماره از «داستان» نیز در صفحات «قفسه» معرفی شده‌اند. 

شماره جدید ماهنامه «داستان» به سردبیری محمدحسین بدری از سوی بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان به بهای دو هزار و 500 تومان عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها