یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۳:۴۲
مسلمانان جهان بايد به يك وحدت كلمه برسند

«رضا ايرانمنش» در خصوص توهين به مقدسات و كتاب مسلمانان قرآن مي گويد: نامگذاري سال جاري به نام «اتحاد ملي و انسجام اسلامي» نشان دهنده اين است، كه مقام معظم رهبري با درايت و آينده نگري خود اين روزها و اين توهين نسبت به مقدسات مسلمانان را پيش بيني كرده بودند،بنابراين جهان اسلام بايد به يك وحدت كلمه برسد._

«رضا ايرانمنش» بازيگر و كارگردان سينما و تلويزيون در گفت و گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) در توضيح اين مطلب گفت: من هم مثل همه مسلمانان و هموطنان با شنيدن اخباري در خصوص بي احترامي و توهين به مقدسات و كتاب مقدس قرآن، پريشان و آشفته شدم و معتقدم بايد نسبت به اين بي احترامي ها واكنش شديدي نشان بدهيم.

 وي تصريح كرد: بي احترامي به كتاب مقدس قرآن علاوه بر مردم ايران، جهان اسلام را نيز زير سوال برده است، بنابراين اميدوارم تمام مسلمانان جهان به يك وحدت كلمه برسند و با اتحاد خود در مقابل اين تهاجمات ايستادگي و مقاومت كنند.

اين بازيگر سينما در ادامه به هوش و درايت مقام معظم رهبري در خصوص نامگذاري سال جاري اشاره و خاطرنشان كرد:نامگذاري سال 86 به نام سال «اتحاد ملي و انسجام اسلامي» به آينده نگري و هوش و درايت مقام معظم رهبري اشاره دارد. زيرا ايشان به درستي مي دانستند كه دشمنان اسلام از اين طريق قصد دارند ميان مسلمانان اختلاف بي اندازند.

«رضا ايرانمنش» در ادامه به تهيه و توليد آثاري در خصوص معرفي بيشتر اسلام در دنياي غرب تاكيد كرد و يادآورشد: با ابزار سينما مي توانيم آثاري را خلق كنيم تا به معرفي بيشتر اسلام در خارج از مرزها بپردازد و از اين طريق در مقابل تهاجمات فرهنگي دنياي غرب نيز ايستادگي كنيم و دنياي اسلام را آن گونه كه لايق آن است به جهانيان معرفي كنيم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها