یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
«خانواده، سواد رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال» رونمایی می‌شود

کتاب «خانواده، سواد رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال» نوشته مشترک سیدمحسن میربهرسی و محمدصادق افراسیابی در فرهنگسرای اندیشه رونمایی می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از  روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه، مراسم رونمایی از کتاب «خانواده، سواد رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال» که به کوشش سیدمحسن میربهرسی و محمدصادق افراسیابی در 104 صفحه توسط معاونت آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس منتشر شده، دوشنبه 10 تیرماه ساعت 16 و 30 دقیقه در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

در این مراسم مهدی اخوان بهابادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، امیدعلی مسعودی، مدیر گروه کارشناسی ارشد تبلیغ و ارتباطات فرهنگی و عضو هیات علمی دانشگاه سوره، حسن بشیر، دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) و سایر فعالان فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال حضور خواهند داشت. 

همچنین در این مراسم نمایشگاهی از کتاب‌های «مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان»، «خانواده، سواد رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال» و سایر کتاب‌های معتبر مربوط به رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی برگزار خواهد شد. 

کتاب «خانواده، سواد رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال» در چهار فصل منتشر شده است. در فصل نخست، نویسندگان ضمن ارایه تعریف از سواد رسانه‌ای به بیان ضرورت شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای رسانه‌های دیجیتال پرداخته‌اند. 

فصل دوم کتاب به جرایم سایبری، نسل‌های اول، دوم و سوم جرایم سایبری، تهدیدات سایبری شامل هرزنامه، فیشینگ، دزدی اطلاعات، نفوذ به رایانه‌های شخصی و راهکارهای پیشگیری از این جرایم اشاره شده است.

فصل‌های سوم و چهارم کتاب «خانواده، سواد رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال» به بیان توصیه‌های عمومی به خانواد‌ه‌ها برای صیانت از فرزندانشان در فضای سایبر و توضیح تاثیر اینترنت بر خانواده‌ها می‌پردازد. 

فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، روبه‌روی باشگاه پیام، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) واقع شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها