سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
خاطرات سعید فرجود منتشر می‌شود

خاطرات سعید فرجود از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان مراحل پایانی انتشار را سپری می‌کند. فرجود از رزمندگان جبهه‌های دفاع مقدس بوده است._

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: کتابی درباره خاطرات سعید فرجود به قلم جمشید عباسی مراحل پایانی انتشار را سپری می‌‌کند.

اسماعیل محمد‌پور درباره نحوه پرداخت به زندگی این رزمنده گفت: با توجه به این‌که فرجود در 12 سالگی و از آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به جبهه‌های دفاع مقدس رفت و نیز از فعالان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، ترجیح دادیم که این خاطرات در قالب تاریخ شفاهی تنظیم شود.

وی فرجود را از رزمندگان بسیجی معرفی کرد که نگاه او به دلیل حضورش در ابتدای سنین نوجوانی در جبهه‌ها از اهمیت برخوردار است و افزود: وی اکنون در آموزش و پرورش استان گیلان مشغول فعالیت است.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، نامی برای کتاب خاطرات این رزمنده جنگ عنوان نکرد و گفت: کتاب تاریخ شفاهی زندگی سعید فرجود تا هفته دفاع مقدس منتشر می‌شود و قصد داریم در آیینی از آن رونمایی کنیم.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا احتشامی ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
    سعید فرجود نوجوانی بود که تمام هشت سال دفاع مقدس را در جبهه های نبرد حق علیه باطل و از فرزندان گیلان بود من با او در سال ۱۳۶۱ در یکی از ماموریتهائی که به عنوان بازبین قطار به اهواز میرفتم آشنا شدم. فکر میکنم در آنزمان ۱۲ سال بیشتر نداشت ولی از نظر جرآت و جسارت از خیلی از افرادی که با آنها آشنائی داشتم والاتر بود . از زمانی که با او آشنا شدم هر از چند گاهی که در تهران توقف کوتاهی تحت عنوان مرخصی داشت سری به من میزد وخیلی دوستش داشتم و واقعا مثل برادر کوچکم بود . خیلی وقت بود که دلم میخواست خبری از او داشته باشم تا اتفاقی فیلمی از ایشان بدستم رسید .همانطور خالص و ساده زیست و بسیجی بی ادعا . من از دوستان عزیز استدعا دارم با توجه به شناخت ایشان از منطقه چنانچه توانستند وسیله ارتباط بنده با ایشان را فراهم آورند. شماره همراه بنده ۰۹۱۲۱۹۹۳۷۲۹ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها