چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷
رونمایی از جدیدترین اثر محمود حکیمی

کتاب «حضرت مهدی(عج) پیام‌آور مهرورزی و محبت» را محمود حکیمی به تازگی به رشته تحریر درآورده است. کتابخانه پامچال در نظر دارد شنبه(اول تیر) از این اثر با حضور مسوولان شهرداری منطقه 15 و اهالی محله مشیریه رونمایی کند.-

مرتضی عزیزی، رییس کتابخانه پامچال، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره بیان کرد: مراسم نکوداشت استاد حکیمی و رونمایی از کتاب «حضرت مهدی(عج) پیام‌آور مهرورزی و محبت» را با توجه به نزدیک شدن به سالروز ولادت امام عصر(عج) را برپا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای حضور در این مراسم از محمود حکیمی و همچنین رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری 15، روسای مناطق سازمان فرهنگی هنری شهرداری، روسای کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری و اهالی محله مشیریه دعوت کرده‌ایم.

عزیزی اظهار کرد: در پایان این مراسم همچنین کتابخانه پامچال را به طور رسمی افتتاح می‌کنیم.

رییس کتابخانه پامچال گفت: آیین رونمایی از کتاب و نکوداشت مولف «حضرت مهدی(عج) پیام‌آور مهرورزی و محبت» شنبه(اول تیرماه) از ساعت 17 تا 19 در کتابخانه پامچال واقع در تهران، خیابان خاوران، مشیریه، پارک پامچال، جنب آبنما، برپا می‌شود.

کتاب «حضرت مهدی(عج) پیام‌آور مهرورزی و محبت» در هفت فصل به موضوعات اعتقاد به وجود منجی در ادیان و مذاهب، اسلام دین مهربانی، تولد حضرت مهدی(عج)، حضرت مهدی(عج) ادامه‌دهنده راه پیامبر اسلام(ص)، عدالت در حکومت حضرت مهدی(عج)، دروغ‌پردازی جعالان و ویژگی‌های منتظران ظهور می‌پردازد.

مخاطبان این اثر گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالانند که در کتاب «حضرت مهدی(عج) پیام‌آور مهرورزی و محبت» با مضامین منجی‌باوری در ادیان ابراهیمی، دستگیری یاران امام حسن عسکری(ع)، سیره اجتماعی پیامبر(ص)،‌ عدل از دیدگاه قرآن کریم، موانع اجرای عدالت، وفاداران به عهد، راست‌گویی، دوستی با مردم و دوری از خشم و خشونت آشنا می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط