شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
اختتامیه «قلم زرین» دوازدهم یا پانزدهم تیر برگزار می‌شود

رضا اسماعیلی، دبیر یازدهمین دوره جشنواره «قلم زرین» گفت که مراحل داوری‌های این جایزه تقریبا به پایان رسیده و در بخش داستان ممکن است کتاب منتخب به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شود. به گفته اسماعیلی، مراسم اختتامیه این جایزه امسال چهارشنبه، 12 تیر یا شنبه، 15 تیر برگزار خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اسماعیلی گفت: رمان «جمجمه‌ات را قرض بده برادر» اثر مرتضی کربلایی‌لو و «قیدار» نوشته رضا امیرخانی نامزدهای نهایی بخش داستان هستند و در مراسم اختتامیه مشخص خواهد شد که کدام اثر شایسته تقدیر و یا برگزیده خواهند بود.

دبیر یازدهمین دوره جشنواره «قلم زرین» گفت: داوری در تمام حوزه‌ها تقریبا تمام شده و طولانی شدن زمان انتخاب کتاب برگزیده، به دلیل دقت و تأمل داوران است.

اسماعیلی یادآور شد: داوری در سه بخش «شعر»، «داستان» و «نقد و پژوهش ادبی» انجام پذیرفت و هر سال هم در هر سه بخش یک کتاب برگزیده داشته ایم؛ البته در بعضی ادوار کتاب شایسته تقدیر داشتیم که جایزه نقدی به آن تعلق نمی گرفت.

اسماعیلی افزود: هر سال اختتامیه این جشنواره چهاردهم تیر ماه (روز قلم) برگزار می شد. امسال چهارده خرداد مصادف با جمعه است و از همین رو مراسم اختتامیه، چهارشنبه، 12 تیر  یا شنبه 15 تیر برگزار می‌شود. 

اسماعیلی اظهار امیدواری کرد که امسال در کنار کتاب‌های برگزیده، کتاب شایسته تقدیر هم وجود داشته باشد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها