شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
گالووی با «دو نیمه ماراتون» به کتابفروشی‌ها رسید

کتاب «دو نیمه ماراتن؛ شما هم می‌توانید آن را انجام دهید» اثر جف گالووی با ترجمه محمدصادق داداشی، امیر شمس و فاطمه کاشف‌الحق به تازگی از سوی نشر علم و حرکت بر پیشخان کتابفروشی‌ها رسید.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اثر حاضر به مطالبی با عنوان‌های چرا ماراتن رواج یافته است؟، اطلاعات کاربردی، هدف‌گزینی و اولویت‌ها، روش دویدن ـ راه رفتن ـ دویدن گالووی، اجزای تمرینات ابتدایی، برنامه‌ریزی الهام‌بخش فعالیت‌ها، رژیم غذایی ورزشکاران، با انگیزه ماندن و جدول زمانی روز مسابقه می‌پردازد.

همچنین مخاطبان در بخش دیگر کتاب «دو نیمه ماراتن؛ شما هم می‌توانید آن را انجام دهید» با محتوای رفع درد و ناراحتی،‌ بهانه‌های خوب،‌ تمرین تپه‌ای تولید قدرت بیشتری می‌کند، انگیزش، ‌تمرینات جانبی برای روزهایی که نمی‌دوید، عیب‌یابی و دویدن در 40، 50، 60 و 70 سالگی آشنا می‌شوند.

در بخشی از این کتاب نوشته شده است: «روش دویدن ـ راه رفتن ـ دویدن گالووی ویژگی اصلی کتاب جف گالووی است که به طور متوسط به صدها هزار نفر از مردم کمک کرد تا دست از تنبلی بردارند. این کتاب الگوی گام‌ به گامی را پیشنهاد می‌کند که با برنامه‌های آموزشی طی هر هفته آغاز می‌شود. جف گاووی نشان می‌دهد چگونه یک هدف واقعی را برای خود انتخاب می‌کنید و چه روش‌های تمرینی برای آماده شدن با هدف عملکردهای متنوع، مورد نیاز است. این کتاب درباره چگونگی حفظ انگیزش، فعالیت‌های مهم دو نیمه ماراتن، دردها، آسیب‌ها و دستیابی به لذت دیگر ابعاد زندگی، با حداقل آموزش مورد نیاز، بحث می‌کند.»

نخستین چاپ کتاب «دو نیمه ماراتن شما هم می‌توانید آن را انجام دهید» با شمارگان یک هزار نسخه، در 168 صفحه و به بهای 75 هزار ريال به تازگی از سوی نشر علم و حرکت منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط