شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶
برگزاری کارگاه‌های نقد با هدف ارتقای سطح آثار ادبی دفاع مقدس

دوره‌های نقد و بررسی شعر و داستان با رویکرد آموزشی از ابتدای تیر‌ماه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام برگزار می‌شود. هدف از برپایی این کارگاه‌‌ها ارتقای سطح کیفی آثار ارسالی به کنگره‌های شعر و داستان دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار اعلام شده است.-

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از تصمیم این بنیاد برای برگزاری دوره‌های نقد و بررسی ادبیات در زمینه‌های شعر و داستان خبر داد.

نبی‌الله تبار با بیان این که این دوره‌های نقد از ابتدای تیرماه سال جاری (1392) برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقای سطح کیفی آثار ارسالی به کنگره‌های شعر و خاطره بنیاد حفظ آثار است. این جلسه‌ها در قالب انجمن ادبی شعر و داستان برگزار می‌شود و در آن شعر‌ها پس از قرائت از سوی سراینده، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی از محمد‌رضا رستم‌پور به عنوان دبیر شعر این انجمن نام برد و ادامه داد: ابوالفضل کرمی‌نژاد با همکاری فرهاد شاه‌مرادیان هم دوره‌های داستان این انجمن را اداره خواهند کرد.

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در پایان اظهار کرد: محدودیت سنی برای حضور در دوره‌های آموزشی شعر و داستان وجود ندارند و این دوره‌ها در قالب کلاس‌های 15 نفری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها