یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
تازه‌ترین خبرنامه کانون پرورش فکری منتشر شد

تازه‌ترین شماره‌ «خبرنامه‌ کانون» ویژه‌ فروردین و اردیبهشت 1392 منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومي و امور بین‌الملل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، محسن حموله مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون و سردبیر این نشریه در سرمقاله‌ خبرنامه به مناسبت 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی، نکاتی را درباره‌ افق فعالیت روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون برشمرده که حرکت به سوی روابط عمومی تحلیل‌گر، از جمله‌ آن‌هاست. 

وی همچنین در یادداشت خود از روابط عمومی در جايگاه اتاق فکر مجموعه‌ کانون یاد کرده است. 

به همین مناسبت، جمعی از کارشناسان روابط عمومی کانون در استا‌ن‌ها نیز یادداشت‌هایی با موضوع فعالیت‌های خود نوشته‌اند و زمینه‌ها و مشکلات پیش روی روابط عمومی‌های کانون را بررسی کرده‌اند. گزارش گرد‌هم‌آیی این کارشناسان در مشهد نیز بخش دیگری از مطالب این پرونده است. 

موضوع اصلی این نشریه به تغییرات ساختاری و ارتقای جایگاه اداری مراکز کانون کشور اختصاص دارد که در کنار گزارش سمینار سالانه‌ مدیران ستاد و استانی، با یادداشت‌هایی به تشریح این ارتقا و اهداف و تاثیرات آن پرداخته است. 

گفت‌وگو با مدیر آموزش و پژوهش کانون درباره‌ فعالیت‌های این مدیریت، به‌ویژه راه‌اندازی رشته‌ی دانشگاهی مربی‌گری فرهنگی، در کنار گفت‌وگو با سرپرست (مدیر كنوني) واحد امور سینمایی درباره‌ فعالیت‌های این مدیریت در زمینه‌های سینما، موسیقی و تولید از بخش‌های دیگر خبرنامه‌ کانون است. 

فعالیت‌های کانون در نمایشگاه کتاب تهران که منجر به برگزیده شدن انتشارات آن در میان ناشران دولتی شد، از دیگر موضوعات مطالب این شماره‌ خبرنامه است. 

از دیگر مطالب این نشریه می‌توان به گزارش یک هفته حضور مدیرعامل کانون در لبنان، اخبار انتصاب مدیران جدید کانون و بررسی شماري از کتاب‌های مجموعه‌ «کتاب‌های خودمان» اشاره کرد. 

این خبرنامه به صورت دوماه‌نامه و در 96 صفحه تهیه و منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط