یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
کتاب، محور اصلی خبرنامه بنیاد حکمت اسلامی صدرا شد

خبرنامه بنیاد حکمت اسلامی صدرا ویژه اردیبهشت‌ماه 92 منتشر شد. ارایه آخرین اخبار مربوط به حوزه کتاب، از مهم‌ترین بخش‌های این خبرنامه است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بخش اخبار بنیاد با گزیده‌ای از پیام نوروزی مقام معظم رهبری آغاز می‌شود و با برگزاری نشست‌های خانه حکمت و فلسفه در بنیاد حکمت اسلامی صدرا به خاتمه می‌رسد. 

سخنرانی رییس بنیاد حکمت اسلامی صدرا به مناسبت فرا رسیدن سال 92، سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه هم‌اندیشی نخبگان باشگاه خبرنگاران جوان، گزارشی از دومین گرد‌همایی شاخه دبیران انجمن علمی تاریخ فلسفه، بررسی جایگاه نشریات بنیاد حکمت اسلامی صدرا در نخستین نمایشگاه تخصصی مطبوعات و انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دیگر عناوین اخبار این خبرنامه‌اند. 

انتشار مجله «فلسفه و کودک» و برگزاری نشست‌های هفتگی گروه تاریخ فلسفه اسلامی و گروه فلسفه باستان هم از دیگر عناوین خبرنامه اردیبهشت بنیاد حکمت اسلامی صدرا محسوب می‌شوند. 

در ویترین بخش کتاب در یک نگاه انتشار فصلنامه علمی‌-‌پژوهشی خردنامه صدرا، انتشار یازدهمین شماره مجله علمی‌-‌پژوهشی تاریخ فلسفه، انتشار کتاب خاطرات آیت‌الله سید‌محمد خامنه‌ای، انتشار کتاب زخمه‌ها و نغمه‌ها و شرح الشواهد‌الربوبیه فی‌المناهج‌السلوکیه (خداشناسی) به چشم می‌خورد. 

رونمایی از کتاب نظریه اخلاقی محمدبن ذکریای رازی، انتشار کتاب ملاصدرا در غرب، اجلاس بین‌المللی علما و بیداری اسلامی و برگزاری همایش مکتب فلسفی اصفهان با همکاری بنیاد حکمت اسلامی صدرا، اخبار فرهنگی اردیبهشت‌ماه خبرنامه داخلی بنیاد حکمت اسلامی صدرا را تشکیل می‌دهند. 

در بخشی از پیام نوروزی مقام معظم رهبری در این شماره از خبرنامه بنیاد حکمت اسلامی صدرا آمده است: «در زمینه امور سیاسی، کار بزرگ سال 92 انتخابات ریاست جمهوری است؛ که در واقع مقدرات اجرایی و سیاسی و به یک معنا مقدرات عمومی کشور را برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی می‌کند. انشاء‌الله مردم با حضور خودشان در این میدان هم خواهند توانست آینده نیکی را برای کشور و برای خودشان رقم بزنند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط