سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
رونمایی 2 کتاب در نشست زرین قلم

سی و دومین نشست زرین قلم فرهنگسرای رسانه به رونمایی از کتاب‌های «دموکراسی محلی» و «امنیت فرهنگی» اختصاص دارد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، کتاب «امنیت فرهنگی» اثر مشترک مرتضی طلایی، بدری شاه‌طالبی، علی رشیدپور و سعید شریفی از  مکتوباتی است که در این نشست رونمایی می‌شود.

همچنین کتاب «دموکراسی محلی» که حاوی مجموعه ميزگردها و مصاحبه‌هايي است که پس از تجربه نخستين شکل‌گيري شوراها با حضور صاحب‌نظران، نظريه‌پردازان و مديران اجرايي توسط محمدحسين بوچاني برگزار شد، در این برنامه رونمایی و بررسی خواهد شد.

مطالب کتاب «دموکراسی محلی» بر اساس 15 گفت‌وگو و 12 ميزگرد تنظیم و تدوین شده‌اند و محوریت موضوعی آن نیز همان گونه که از نام کتاب پیداست درباره تجربه های دموکراسی در محلات بر اساس رویکرد شورایی است. 

از جمله افرادي که متن گفت‌وگوبا آن‌ها در کتاب «دموکراسی محلی» به چاپ رسیده، مي‌توان به محمدباقر قاليباف، معصومه ابتکار، عماد افروغ، احمد مسجدجامعي، مرتضي طلايي و حسن بيادي اشاره کرد. 

سی و دومین نشست زرین قلم روز چهارشنبه، 25 اردیبهشت ماه ساعت 10 با حضور دکتر مرتضی طلایی، دکتر سعید شریفی و دکتر بدری شاه طالبی، نویسندگان کتاب امنیت فرهنگی و دکتر محمد حسین بوچانی، نویسنده کتاب «دموکراسی محلی» در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای رسانه در پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند یا با شماره 2-22888780 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها