دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲
بزرگداشت فردوسی و خیام در «خانه نان و نمک فخرالملوک»

جشن «فردوسی، روانِ بیدار ایران‌زمین» و همایش بزرگداشت حکیم عمر خیام به مناسبت روز بزرگداشت این دو شاعر نامدار ایران زمین در روزهای 25 و 28 اردیبهشت در «خانه نان و نمک فخرالملوک» برگزار خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، چهارشنبه، بیست‌وپنجم اردیبهشت، برابر با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، جشنی با عنوان «فردوسی، روانِ بیدار ایران‌زمین»، همراه با شاهنامه‌خوانی، شعرخوانی، نقالی و سخنرانی، در «خانه نان و نمک فخرالملوک» برگزار خواهد شد.

این مراسم به همت خانه نان و نمک فخرالملوک و همیاری پایگاه خبری ایران بزرگ و پایگاه پژوهشی هخامنشیان برگزار می‌شود و در طی آن شاهنامه فردوسی و ویژگی‌های آن توسط فریدون جنیدی مورد بررسی خواهد گرفت.

در تاریخ شنبه، بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه نیز همایش دیگری به مناسبت بزرگداشت حکیم عمر خیام در این مرکز برپا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبگاه «نان و نمک فخرالملوک» مراجعه کنند.

«خانه نان و نمک فخرالملوک»در تهران، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، کوچه جاویدی (میرزا محمود وزیر)، بعد از کوچه خلیل نصرالهی، شماره 114 واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها