چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۲
سردار آسودی: با هدف معرفی پاسداران اهل قلم به نمایشگاه کتاب آمدیم

سردار محمد‌علی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: با هدف معرفی کانون پاسداران اهل قلم و آثار این قشر در نمایشگاه حضور یافته‌ایم.-

سردار محمد‌علی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز (18 اردیبهشت 92) در حاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب، 79 اثر از کتاب‌های پاسداران اهل قلم در غرفه معاونت فرهنگی سپاه پاسداران معرفی شد.

وی از کتاب‌های بابانظر، حافظ هفت و دانشنامه فلسطین به عنوان مهم‌ترین آثاری نام برد که در نمایشگاه کتاب سال جاری در این غرفه به نمایش درآمده و افزود: از برخی نویسندگان پاسدار نیز برای حضور در این غرفه دعوت شده است.

سردار آسودی در پاسخ به این سوال ایبنا که «چرا در غرفه معاونت فرهنگی سپاه پاسداران فروش آثار را در نظر نگرفته‌اید؟» اظهار کرد: هدف این معاونت از حضور در نمایشگاه کتاب، معرفی کانون پاسداران اهل قلم بود. علاوه بر این، نویسندگان پاسدار در حوزه‌های گوناگونی قلم می‌زنند و امکان فروش تمام آثار در نمایشگاه کتاب با توجه به محدودیت مکان وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: از سال آینده می‌کوشیم زمینه‌ای را برای فروش آثار منتخب پاسداران اهل قلم در این غرفه فراهم کنیم. همچنین فرصت بهتری را برای حضور نویسندگان فراهم خواهیم کرد.

غرفه 18 از راهروی 11 سالن شبستان مصلای تهران به غرفه معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اختصاص یافته است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها