چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۲
آخرین پنجشنبه نمایشگاه کتاب میزبان نویسندگان و مترجمان می‌شود

کیهان بهمنی، اسدالله امرایی، رضا عامری، علیرضا سیف‌الدینی و اشرف دالی، شاعر مصری، از مترجمان و نویسندگانی هستند که در آخرین پنجشنبه نمایشگاه با علاقه‌مندان با آثارشان دیدار می‌کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کیهان بهمنی و اسدالله امرایی فردا، پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه، به نمایشگاه کتاب تهران می‌آیند و از ساعت 10 صبح در غرفه نشر افراز در نمایشگاه کتاب تهران با علاقه‌مندان به آثارشان دیدار می‌کنند. 
 
بهمنی با ترجمه کتاب «فرزند پنجم» اثر دوریس لسینگ و رمان «پیانو» نوشته اشنوز با نشر افراز همکاری کرده است. همچنین «زن و شوهر واقعی»، «گل‌های میخک»، «خانه روبه‌رویی» و «مردی که کشتمش» برخی آثار ترجمه شده و به چاپ رسیده از امرایی در این انتشارات هستند.
 
ساعت 16 نیز علیرضا سیف‌الدینی به غرفه انتشارات افراز می‌آید. وی مولف کتاب‌های «پلنگ خانم تنهاست»، «خروج» و «قصه مکان» است. 
 
رضا عامری از ساعت 17 با علاقه‌مندان آثارش دیدار می‌کند. وی امسال با ترجمه «سرزمین گمشدگان» اثر الیاس خوری به نمایشگاه کتاب آمده است.
 
از ساعت 18 نیز این ناشر از کتاب «خاطرات پروانه‌ها» اثر اشرف دالی، شاعر مصری، رونمایی می‌کند. این رونمایی با حضور نویسنده و مترجم کتاب، نسرین شکیبی ممتاز، برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها