یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
«مثل یک اتفاق تکراری» در نمایشگاه کتاب تهران

شعرهای سپیده قربانی، شاعر جوان سمنانی در کتابی با عنوان «مثل یک اتفاق تکراری» از سوی انتشارات سوره مهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود. شعرهای این کتاب در قالب غزل و سپید هستند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، قربانی گفت: این مجموعه بهمن سال گذشته منتشر شده بود، اما با صلاحدید ناشر تا این زمان توزیع نشد.
  
وی گفت: قالب این شعر‌ها غزل، رباعی و شعر سپید هستند. این مجموعه اشعار در 100 صفحه به‌چاپ رسیده‌اند.
 
در بخشی از این کتاب شعر می‌خوانیم: تردید دارم عشق بورزم به تو و یا/ کافر شوم به سبک و سیاق تو بی هوا!/ من عاشقم! هر آنچه مرا سرزنش کنند/ بی‌فایده‌ست پند و نصیحت به سنگ‌ها/ الهام شو به من چو سنایی حدیقه را/ یا همچو مولوی غزلیات شمس را!/ ای باستان‌شناس اساطیری بزرگ/ کاشف نمی‌شوی دل سرگشته مرا؟؟؟/ یعنی به قلب خسته‌ی من وحی می‌شوی؟!/ یعنی بهار می‌شکفد در نگاه ما؟!/ دور از تو شعر گنگ و زمین‌گیر می‌شود/ هذیان گرفته است تمامی ماجرا!/ آیا شبی به لذت چشم تو می‌رسم/ یا لااقل به داد دلم می‌رسد خدا؟!
 
قربانی با بیان این‌که از سال 82 شروع به سرودن شعر کرده‌، افزود: کتاب شعر «مثل یک اتفاق تکراری» مجموعه‌ای از این سروده‌ها است.
 
سپیده قربانی، شاعر 32 ساله سمنانی و کارشناس ارشد در رشته زبان و ادبیات فارسی است. مجموعه اشعار «مثل یک اتفاق تکراری» نخستین کتاب از این شاعر است. این کتاب در 100 صفحه از سوی نشر سوره مهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط