چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
ارایه آثار انتشارات سپاه پاسداران در غرفه مجتمع فرهنگی عاشورا

واحد روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امسال به صورت مستقل در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور ندارد اما کتاب‌های این مرکز در غرفه «مجتمع فرهنگی عاشورا» با 30 درصد تخفیف عرضه شده است.-

مسوول دفتر نشر مجتمع فرهنگی عاشورا به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: کتاب‌های واحد روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در غرفه این مجتمع عرضه شده است.

محمدقاسم فروغی جهرمی با بیان این‌که کتاب‌های واحد روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آثاری پژوهشی و مرجع محسوب می‌شود، اظهار کرد: 10 جلد از آثار این مرکز در نمایشگاه کتاب بیست و ششم با تخفیف 30 درصد ارایه شده است.

وی از کتاب‌های «اگر سپاه نبود...»، « شهیدان همبستگی»، «در جست‌وجوی روزگار وصل»، «هر جامه اگر سرخ محراب من است» به عنوان آثاری نام برد که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دید مخاطبان قرار داده شده است.

فروغی که از پژوهشگران کتاب‌های واحد روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، درباره کتاب‌های در آستانه انتشار این مرکز گفت: نگارش کتاب‌هایی درباره شهدای سانحه بهمن 1381، تاریخچه تشکیل بسیج، واقعه آمل و نیز کتابی درباره «قرارگاه سازندگی سپاه» به پایان رسیده است اما به دلیل کمبود اعتبار و افزایش بهای کاغذ امکان ارایه آن‌ها در نمایشگاه بیست و ششم کتاب تهران فراهم نشد.

این نویسنده و محقق حوزه دفاع مقدس، در ادامه با اشاره به مجموعه «سپاه در گذر انقلاب» گفت: جلد نخست این کتاب سال گذشته با استقبال خوبی از سوی محققان مواجه شد اما به دلیل کمبود اعتبار در سال گذشته، امکان انتشار دیگر مجلدات این مجموعه فراهم نشده است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز تا 21 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها