یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
هوشنگ مرادی‌کرمانی کتاب سخنگویش را رونمایی می‌کند

هوشنگ مرادی‌کرمانی، نویسنده کتاب کودک و نوجوان، عصر فردا، دوشنبه، 9 اردیبهشت، برای رونمایی کتاب سخنگویش با عنوان ««تنور و داستان‌های دیگر» به شهر کتاب مرکزی می‌آید.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه نوین کتاب گویا، کتاب سخنگوی «تنور و داستان‌های دیگر» به تازگی توسط موسسه نوین کتاب گویا منتشر شده است.

 این کتاب اثری از هوشنگ مرادی‌کرمانی است که به مدت زمان 260 دقیقه،‌ توسط شاهین علایی‌نژاد روایت شده است. 

قرار است این کتاب  دوشنبه (9 اردیبهشت) از ساعت 6 بعداز ظهر طی مراسمی در شهر کتاب مرکزی رونمایی شود. در این مراسم  هوشنگ مرادی‌کرمانی درباره این کتاب صحبت خواهد کرد. 

مرادی کرمانی به گفته خودش، به دنیا آمده تا بنویسد. بیشتر او را با «قصه‌های مجید» می‌شناسیم اما وی کتاب‌های  به یاد ماندنی دیگری هم دارد. مجموعه داستان‌های او شامل داستان‌های کوتاه، شیرین و جذابی است که برآمده از همان ذات قصه‌‌گوی ساده و صمیمی اوست که شاید با توجه به شهرت قصه‌های مجید کمرنگ شده‌اند. این قصه‌های کوتاه، در عین آموزندگی، بار هنری دارند.
 
در این میان مجموعه داستان‌های تنور از مهم‌ترین آن‌هاست. از ویژگی‌های داستان‌های این کتاب وجود فضایی ساده و صمیمانه و توصیف خصوصیات کودکان و نوجوانان و رفتار و حرکاتشان است که با مهارت تصویر شده‌اند.

«تنور»، «شیر»، «بوی پلو»، «حمام»، «جنگل»، «رضایت‌نامه»، «اسماعیل شجاع»، «نقاشی»، «چهچه بلبل»، «چکمه»، «عکس عروس»، «انجبر بهاری»، «سنگ اول»، «سنگ‌های من» و «سنگ روی سنگ» از داستان‌های این کتاب هستند. 


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط