شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
«چیستی، تحول و چشم‌انداز دولت» به نمایشگاه کتاب می‌رسد

کتاب «چیستی، تحول و چشم‌انداز دولت» نوشته احمد گل‌محمدی که در حوزه سیاست پدید آمده است، به زودی از سوی نشر نی منتشر و در نمایشگاه کتاب ارایه می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی نشر نی، همچنان که در بخشی از معرفی این کتاب اشاره شده است، تقریبا همه افراد جامعه واژه «دولت» را کم‌وبیش در موقعیت‌های مختلف به کار می‌برند زیرا می‌دانند مفهوم یا مقوله‌ای به‌نام دولت وجود دارد که نقش بسیار مهمی در زندگی اجتماعی بازی می‌کند. 

به رغم آگاهی از وجود و اهمیت «دولت» نمی‌توانیم آن را به‌روشنی تعریف کنیم و بگوییم چرا چنین اهمیت فوق‌العاده‌ای در زندگی ما دارد. کتاب «چیستی، تحول و چشم‌انداز دولت» علاوه بر پاسخ به پرسش‌هایی که درباره چیستی و اهمیت دولت مطرح شده‌اند، می‌کوشد تصویری از تحول تاریخی دولت ترسیم ‌کند و نشان دهد در سال‌های آغازین هزاره سوم دولت چه وضعیتی دارد و چه چشم‌اندازی را می‌توان برای آن تصور کرد. 

نشر نی نخستین چاپ کتاب «چیستی، تحول و چشم‌انداز دولت» را در 238 صفحه به بهای 10 هزار تومان در دست نشر دارد. قرار است این کتاب برای ارایه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط