سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
عرضه 3 اثر جدید مرکز طبع و نشر قرآن کریم

مرکز طبع ‌و نشر قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سه اثر تازه خود را ارایه می‌کند. این مرکز با 50 عنوان کتاب به نمایشگاه می‌آید.-

محمد بابایی، مدیر اجرایی مرکز طبع‌ و نشر قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر بیان کرد: آثار این مرکز در حوزه تخصصی کتابت و ترجمه قرآن کریم و علوم قرآن منتشر می‌شوند.

‌ وی افزود: «پژوهشی درباره مد»، «آموزش قواعد و روخوانی قرآن کریم» و «درآمدی بر داشتن وقف و ابتدا» عنوان سه اثر جدید مرکز طیع و نشر قرآن کریم جمهوری اسلامی است که در نمایشگاه بیست و ششم شاهد ارایه آن‌ها خواهیم بود. 

بابایی ادامه داد: همچنین از کتاب‌های صحيفه سجاديه، مفاتيح‌الجنان و قرآن با شيوه اعراب‌گذاری مصری در بیست ‌و ششمین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی خواهد شد. کتاب مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه با ویژگی‌های علائم سجاوندی فارسی، درشت خط، نگارش کلمات با املای امروز عربی و ترجمه روان فارسی تدوین شده است. 

وی همچنين به مراسم رونمايی از سايت اين مركز در نمايشگاه كتاب تهران اشاره کرد و گفت: ماموريت اصلی این سایت، ترويج مصحف جمهوری اسلامی و ترويج مقالات و اخبار علمی اسلامی است. قرآن جمهوری اسلامی هم در اين سايت بارگذاری شده و قابل دانلود است. 

بیست ‌و ‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از 11 تا 21 اردیبهشت‌ماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط