یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
نقد دو اثر در حوزه ادبیات جهان در کتابفروشی افق

«آوازهای کوچکی برای ماه» شامل نامه‌نگاری‌های «گوستاو فلوبر» و رمان «ژرژ ساند» و «آمستردام» اثر «ایان مک یوون» دو کتابی هستند که هفته جاری در کتابفروشی‌ نشر افق رونمایی و نقد می‌شوند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشر افق با برگزاری مراسم رونمایی و نقد و بررسی دو کتاب در حوزه ادبیات جهان به استقبال بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌رود.

هلیا هنرمند، مدیر روابط عمومی نشر افق، با بیان این خبر گفت: کتاب «آوازهای کوچکی برای ماه» است که مجموعه‌ای از نامه‌نگاری‌های گوستاو فلوبر و ژرژ ساند را شامل می‌شود. در این کتاب بیش از 300 نامه از این دو نویسنده فرانسوی قرن نوزدهم آمده و ترجمه این نامه‌ها حدود چهار سال طول کشیده است. این کتاب را گلاره جمشیدی ترجمه کرده است. این مکاتبه‌ها در زمینه‌ها و حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ادبی و عاشقانه است.

نشست رونمایی و بررسی کتاب «آوازهای کوچکی برای ماه» با حضور امیرحسین خورشیدفر و اسدالله امرایی به عنوان منتقد،  سه‌شنبه سوم اردیبهشت، ساعت 18 در کتابفروشی افق برگزار می‌شود.

به گفته هنرمند «آمستردام» اثر ایان مک یوون با ترجمه میلاد ذکریا عنوان کتاب دیگری است که چهارشنبه، چهارم اردیبهشت، ساعت 18 در کتابفروشی این ناشر رونمایی و نقد خواهد شد.

شخصیت‌های اصلی رمان دو دوست قدیمی، یکی آهنگساز و دیگری نویسنده هستند که قول و قراری با هم می‌گذارند و ماجراهایی برای آنان پیش می‌آید که رفاقت میان آن‌ها از بین می‌رود.

نشر «افق» رمان آمستردام را طبق قانون بین‌المللی «حقوق انحصاری نشر اثر» و از طریق عقد قرار داد با نویسنده اصلی، خریداری و ترجمه آن را در ایران منتشر کرده است. رمان آمستردام در 184 صفحه و به بهای هشت هزار و 200 تومان از سوی این ناشر به چاپ رسیده است. 

میلاد ذکریا، شهریار وقفی‌پور و امیرحسین خورشیدفر در نشست رونمایی، نقد و بررسی رمان «آمستردام»  چهارشنبه، چهارم اردیبهشت ماه، در کتابفروشی افق حضور خواهند یافت.

به گفته هنرمند، نشر افق پیش از نمایشگاه برنامه‌ دیگری نخواهد داشت و احتمال دارد در بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران نشستی برای بررسی آثار نشر افق برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها