یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
چهار کتاب حوزه روابط عمومی رونمایی می‌شود

رییس موسسه کارگزار روابط عمومی از رونمایی چهار عنوان کتاب جدید این انتشارات همزمان با 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.-

مهدی باقریان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره این چهار اثر توضیح داد: نخستین عنوان از این کتاب‌ها که در دست انتشار است «روابط عمومی دولتی» نام دارد که من به همراه هادی کمره‌ای و محمد عدنان نگارش آن را بر عهده داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: برای نخستین بار است که کتابی تخصصی در حوزه روابط عمومی دولتی در ایران منتشر می‌شود.

عضو هیات علمی انجمن متخصصان روابط عمومی افزود: کتاب دیگر «روابط عمومی 2» نام دارد که «دیرید کی. برکنریج» نویسنده و مریم صالحی مترجم آن است. این اثر نقش‌های جدید روابط عمومی را در رسانه‌های جدید شرح می‌دهد. 

باقریان «ارتباطات غیرکلامی» را سومین اثر انتشارات کارگزاران روابط عمومی برای رونمایی در 27 اردیبهشت معرفی کرد و گفت: علی‌محمد بیدارمغز، سخنران تشریفات کاربردی بین‌المللی و مربی فن بیان این کتاب را نوشته است.

وی ادامه داد: چهارمین کتاب «روابط عمومی و فنون جدید تبلیغات» نام دارد که نگارش آن بر عهده من بوده است.

باقریان درباره برنامه رونمایی از این آثار توضیح داد: به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برنامه‌ای در هتل لاله خواهیم داشت که طی آن، این چهار اثر نیز رونمایی خواهند شد.

وی که دبیری اجرایی دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی را نیز بر عهده دارد، گفت: این برنامه که با حضور 100 نفر از مدیران روابط عمومی‌ها برگزار خواهد شد، پیش‌همایش دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی نیز به شمار می‌آید. ششم و هفتم آبان تاریخ برگزاری این کنفرانس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها