چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
رونمایی از مجموعه «احادیث امیرالمومنین (ع)»

در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مجموعه 30 جلدی احادیث امیرالمومنین (ع) که از سوی بنیاد نهج‌البلاغه چاپ شده است، رونمایی خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بنیاد نهج‌البلاغه با عرضه 60 عنوان کتاب در نمایشگاه تهران حضور پیدا می‌کند که 12 عنوان این آثار چاپ اول به شمار می‌آیند.

از مهم‌ترین آثار چاپ نخست این بنیاد، مجموعه 30 جلدی «احادیث امیرالمومنین (ع)» است که از سوی پژوهشگران و نویسندگان بنیاد نهج‌البلاغه نوشته شده و تا زمان برپایی نمایشگاه به وسیله همین بنیاد منتشر و از این اثر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی خواهد شد.

کتاب احادیث امیرالمومنین(ع) که زیر نظر آیت‌الله سید جمال‌الدین دین‌پرور به نگارش درآمده است، برای دانشجویان، طلاب و افرادی که در حوزه حدیث تحقیق و پژوهش انجام می‌دهند، مکتوبی مفید و قابل استفاده خواهد بود.

بنیاد نهج‌البلاغه تاکنون برای آشنایی بیشتر گروه سنی نوجوانان و جوانان بیش از 10 عنوان کتاب را چاپ کرده است که «پندهای کوتاه از نهج‌البلاغه»، «اخلاق شهروند»، «داستان‌های کوتاه از نهج‌البلاغه» عنوان برخی از این آثارند.

همچنین نشست‌های پرسش و پاسخ با حضور نویسندگان و کارشناسان حوزه نهج‌البلاغه در غرفه بنیاد نهج‌البلاغه در نمایشگاه تهران برپا خواهد شد.

بيست ‌و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 11 تا 21 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني(ره) میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط