سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
تکمیل‌همایون درباره رابطه جامعه‌شناسی و تاریخ سخن می‌گوید

نشست «تحلیل رابطه جامعه‌شناسی و تاریخ» با سخنرانی ناصر تکمیل‌همایون، پژوهشگر تاریخ‌نگار و جامعه‌شناس، شنبه (31 فروردین‌ماه) در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود. این سلسله نشست‌ها برای ترویج جامعه‌شناسی تاریخی است.-

به گزارش خبرگزای کتاب ایران(ایبنا) به‌نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، نشست «تحلیل رابطه جامعه‌شناسی و تاریخ» با سخنرانی ناصر تکمیل‌همایون، تاریخ‌نگار، جامعه‌شناس و استاد پژوهشکده تاریخ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

این سخنرانی از سلسله سخنرانی‌های علمی درباره جامعه‌شناسی تاریخی در ایران است و با هدف ترویج رویكرد جامعه‌شناسی تاریخی و تقویت همكاری‌های علمی بین‌رشته‌ای با همكاری انجمن جامعه‌شناسی ایران، انجمن ایرانی تاریخ و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (پژوهشكده علوم اجتماعی) برپا می‌شود.
 
نشست «تحلیل رابطه جامعه‌شناسی و تاریخ» شنبه (31 فروردین‌ماه) از ساعت 11 در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی بزرگراه کردستان، نبش خیابان 64 غربی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سالن اندیشه برگزار می‌شود.

این سخنرانی‌ها ماهانه و با دعوت از پژوهشگران حوزه جامعه‌شناسی تاریخی برگزار می‌شود و ورود برای همگان آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها