دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
انتشار «به یاد صیاد دل‌ها و 110 فرمانده شهید»

«به یاد صیاد دل‌ها و 110 فرمانده شهید دفاع مقدس» عنوان کتابی است که تا 21 فروردین‌ماه، سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی روانه بازار نشر خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «به یاد صیاد دل‌ها و 110 فرمانده شهید دفاع مقدس» عنوان کتابی است که با ویرایش تازه تا 21 فروردین ماه 1392 به مناسبت چهاردهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی منتشر خواهد شد.

این کتاب که از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با هدف معرفی اجمالی شهید صیاد شیرازی و 110 فرمانده شهید دیگر منتشر شده است، در ویرایش تازه دربر دارنده ویژگی‌های مختصری از تمامی آن فرماندهان شهید است.

در مقدمه «به یاد صیاد دل‌ها و 110 فرمانده شهید دفاع مقدس» پیام تسلیت مقام معظم رهبری برای شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی و در انتها، وصیت‌نامه او نیز ثبت شده است.

میثم نوروزیان به عنوان گردآورنده، این کتاب را در 240 صفحه تدوین کرده و در ابتدای زندگینامه مختصر هر شهید، تصویری از او و در انتهای آن مطلب، خاطره‌ای از زبان همرزم آن شهید آورده است.

«به یاد صیاد دل‌ها و 110 فرمانده شهید دفاع مقدس» را انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌شهای دفاع مقدس با شمارگان سه‌هزار نسخه و به بهای 70‌هزار ریال روانه بازار نشر خواهد کرد.

اميران و سرداران شهيد «حسن آب‌شناسان»، «سيد نصرالله آسيايي»، «علي صيادشيرازي»، «مسعود منفرد نياكي»، «حميد باكري»، «حسين خرازي»، «محمدرضا دستواره»، «سعيد مهتدي جعفري» و «احمد متوسليان» برخي از شهداي معرفی شده در اين كتابند.

«به یاد صیاد دل‌ها و 110 فرمانده شهید دفاع مقدس» سال گذشته (1391) به مناسبت سیزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در آیینی با حضور مقامات کشوری و لشکری رونمایی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها