چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
کتابخانه عمومی استان همدان گشوده می‌شوند

کارشناس آمار و برنامه‌ریزی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از گشایش 10 باب کتابخانه در تعطیلات نوروز سال 1392 خبر داد.-

طاهره مستان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اعلام کرد: کتابخانه‌های آزادی، مرکزی و شهید جنتی در شهرستان همدان، کتابخانه‌های شهید اشرفی اصفهانی در کبودراهنگ، رضی‌الدين آرتيمانی در تویسرکان، علامه مجلسی در ملایر، شهيد رجايی در اسدآباد، شهدای گمنام در رزن، آيت‌الله بهاری (ره) در بهار و شهيد حيدری در نهاوند در نوروز فعالند.

وی ادامه داد: اداره کتابخانه‌های عمومی استان همدان کوشیده است تا کتابخانه‌های بزرگ و قابل دسترس برای عموم را دایر کند. این کتابخانه‌ها در مسیرهای اصلی اغلب مسافران نوروزی قرار دارند.

کارشناس آمار و برنامه‌ریزی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: در این کتابخانه‌ها خدمات اینترنتی، امانت کتاب، سالن مطالعه، نمایه نشریات، بخش مجزای کودک، بخش‌های مرجع و مخزن و نمازخانه دایرند. مسافران هم می‌توانند اوقات فراغت خود را در این کتابخانه بگذرانند.

وی عنوان کرد: این 10 باب کتابخانه از نخستین روز فروردین‌ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا ساعت 15 از خدمات و امکانات کتابخانه‌های استان همدان در تعطیلات نوروز بهره ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط