دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸
ارایه «صراحت‌نامه» هاشمی‌رفسنجانی در نمایشگاه نشریات تخصصی

«صراحت‌نامه» متن کامل گفت‌وگو با آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی در سال 1389 و همچنین کتاب «زبان بدن» که به بررسی چگونگی شناخت افراد و ارتباطات غیرکلامی می‌پردازد، در نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی ارایه می‌شوند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به‌نقل از روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، دو کتاب «صراحت‌نامه» متن گفت‌وگوی امیرعباس تقی‌پور، امیر لعلی و آرش محبی با آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی و «زبان بدن» نوشته محسن بیات در نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی، ارایه می‌شوند.

مجوز انتشار کتاب «صراحت‌نامه» که پس از حدود یک‌سال، اواخر دی‌ماه سال جاری توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد، متن گفت‌وگوی مفصلی با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در سال 89 است که در دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شده بود. 

در این مصاحبه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به پرسش‌های متنوعی در حوزه مدیریت ارتباطات سیاسی و فرهنگی، همچنین زندگی شخصی‌اش پاسخ داده است. 

هاشمی، در این کتاب دیدگاه‌هایش را درباره مناظره‌های مشهور سال 88 کاندیداهای ریاست‌جمهوری شرح داده و نظراتش درباره نوع فعالیت شبکه‌ خبری بی‌بی‌سی و حضور چهره‌هایی مانند عطاء‌الله مهاجرانی در آن را اعلام کرده است. 

این گفت‌وگو برگزیده هجدهمین جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاری‌هاست که از سوی انتشارات سیمای شرق و با همکاری ماهنامه مدیریت ارتباطات، در 48 صفحه، شمارگان سه‌هزار نسخه، بهای چهارهزار و 200 ریال و در قطع پالتویی منتشر شده است. 

«زبان بدن» نوشته محسن بیات، عنوان کتاب دیگری است که از همین انتشارات منتشر و از امروز روانه بازار کتاب شده است. 

«زبان بدن»، «اهميت زبان بدن در روابط اجتماعی»، «حالت‌های غيركلامی بدن»، «نحوه ايستادن و نشستن»، «پاها؛ ستون زبان غيرکلامی»، «دست‌ها؛ پيشگامان زبان غيرکلامی»، «روانشناسی دست‌ها؛ حرکات ترکيبی»، «چشم و نگاه؛ آينه تفکرات ذهنی»، «شيوه دست‌دادن؛ روش‌هایی از نفوذ»، «حريم شخصی؛ فاصله را رعايت کنيد»، «زبان بدن؛ لباس پوشيدن»، «چهره؛ نمايی از احساسات» و «نتيجه» سرفصل‌های کتاب به‌شمار می‌روند. 

«زبان بدن» نوشته محسن بیات، در 80 صفحه، شمارگان یک‌هزار نسخه و بهای پنج‌هزار و 200 تومان و در قطع پالتویی منتشر شده است. 

انتشارات سیمای شرق با همکاری ماهنامه مدیریت ارتباطات به انتشار آن دسته از مطالب علمی و آموزشی این ماهنامه پرداخته و پیش از این نیز در این حوزه، دو جلد از کتاب «رسانه‌های بیگانه: قرائتی با تحلیل گفتمان»، نوشته دکتر حسن بشیر را روانه بازار کرده است.

نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی از 14 تا 20 اسفندماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (سالن حجاب) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها