پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
انتشار رماني ديگر از پری نرگسی

رمان جديد پری نرگسی با عنوان «آسمان قلب لائورا» منتشر شد. این رمان محوری اجتماعی، عاطفی دارد و در موقعیت‌هایي در فضاهای عامه‌پسند و روشنفکرانه روایت می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) «لائورا» نام دختری ایتالیایی است که قلبش پس از حادثه‌ای که منجر به مرگ او شده، به دختری ایرانی با نام «دریا» پیوند زده می‌شود و داستان با روایتی عاشقانه و اجتماعی ادامه پیدا می‌کند.

بخشی از داستان اين كتاب در شهر ونیز ایتالیا اتفاق می‌افتد و از آنجا که ونیز شهري معروف و خیال‌انگیز است، نويسنده كوشيده است با تصویرسازی دقیق از این شهر، خواننده را بیشتر به فضا و موقعیت داستان در آن نزدیک کند.

«آسمان قلب لائورا» اين‌گونه آغاز مي‌شود: «ونيز  يا آنچه در ايتاليا مي‌نامندش، ونتسيا، عروس شهرهاي دنياست. اكنون مي‌روم ميدان سن‌ماركو. قايق‌ران همچنان پارو مي‌زند. دو قايق از ما سبقت مي‌گيرند. توي راه ميدان سن‌ماركو به عمه گيتي فكر مي‌كنم. هر دويمان منتظر كسي هستيم كه به زندگي‌مان بيايد. عمه گيتي خيلي حرفي درباره او نمي‌زند و اما من، جالب است بدانيد كه هنوز نمي‌دانم او چه شكلي است و كجاي دنيا زندگي مي‌كند. چندان هم مطمئن آمدنش نيستم تا بيايد و من را با گل آرزو آشتي بدهد، ولي با حس انتظارش، زندگي كردن را دوست دارم. اين به دليل رمانتيك و روياپرداز بودنم هست.»

پيش از اين، رمان‌های «رویای خوشبختی»، «تا انتهای زندگی»، «جزیره عشق»، «همیشه در قلب منی»، «برو ببین ترانه» و «قلب منی» از پري نرگسي به چاپ رسیده بود.

«آسمان قلب لائورا» در 224 صفحه، با شمارگان 1100 نسخه و قيمت 9 هزار تومان از سوي نشر آموت منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط