چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲
برگزاری نمایشگاه کتاب در گردهمايی شکوفه‌های ریاضی

ششمين گردهمايی شکوفه‌های ریاضی فردا، پنجشنبه، دهم اسفندماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از خدمات جنبی آن از جمله نمایشگاه کتاب استفاده کنند.-

مدیر روابط عمومی مرکز نشر دانشگاهی، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: هدف از برپایی این مراسم، آشنایی دانش‌آموزان مقطع پیش‌دانشگاهی با محیط دانشگاه و رشته ریاضی در سطح دانشگاه است و می‌کوشیم از این طریق، بستر مناسبی برای توسعه علوم ریاضی ایجاد شود تا دانش‌آموزان و دانشجویان با آگاهی بیشتری به ادامه تحصیل در این رشته بپردازند. 

مریم طاهریان با بیان این‌ نکته که حدود 25 عنوان کتاب ریاضی این انتشارات در نمایشگاه عرضه خواهد شد افزود: نخستین بار است که چنین ارتباطی در سطح دانشگاه برقرار می‌شود و تلاش می‌کنیم تعامل رو در رو با افرادی را که آماده ورود به دانشگاه هستند افزایش دهیم.

آشنایی با برخی دبیران و نویسندگان پیشکسوت ریاضی، آشنایی با دوره‌های کارشناسی علوم ریاضی و گرایش‌های آن‌ها، ارایه سخنرانی‌های ریاضی، برگزاری کارگاه‌های مختلف، نمایشگاه کتاب و برگزاری مسابقه از  برنامه‌های ششمین گردهمایی شکوفه‌های ریاضی است.

به گفته طاهریان، در نمایشگاه کتابی که در بخش جنبی این همایش برپا می‌شود آخرین کتاب‌های منتشرشده رشته ریاضی عرضه خواهد ‌شد. مرکز نشر دانشگاهی با حضور خود در این نمایشگاه، علاوه بر ارایه کتاب‌های رشته ریاضی، مجموعه کتاب‌های ریاضیات پیش دانشگاهی را با تخفیف ویژه 15 تا 30 درصد ارایه می‌کند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر کتاب‌های رشته ریاضی از بسته‌های مخصوص دانش‌آموزی که شامل 25 عنوان کتاب از مجموعه کتاب‌های ریاضیات ویژه دانش‌آموزان پیش دانشگاهی، آموزش مفاهیم بنیاد و کاربردی ریاضیات به زبانی ساده است استفاده کنند.

ششمین گردهمایی شکوفه‌های ریاضی، فردا دهم اسفند 91 در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی واقع در مرکز همایش‌ها برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها