چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۷
«تعبير‌هاي بي‌خوابي» توحيدي از راه مي‌رسد

مجموعه شعری از سیدفواد توحیدی با عنوان «تعبیرهای بی‌خوابی» منتشر می‌شود. این دربرگیرنده مجموعه گزیده‌ای از غزل‌های شاعر است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، توحیدی درباره این مجموعه شعر گفت: این مجموعه دربرگیرنده 30 غزل از غزل‌های 12 سال گذشته من است که آن‌ها را از میان 314 غزل انتخاب کرده‌ام.

وی درباره معیارهای انتخاب این غزل‌ها توضیح داد: در انتخاب این غزل‌ها سعی کرده‌ام از یک سو این غزل‌ها از نظر مضمونی به شعر امروز نزدیک باشند و از سوی دیگر بیشتر درون‌مایه‌ای عاطفی داشته باشند.

این شاعر درباره ساختار غزل‌هایش افزود: این غزل‌ها، همگی غزل کلاسیک و کهن هستند، اما در سرایش آن‌ها از مضامین و واژه‌ها نو و امروزی بهره گرفته‌ام.

به گفته توحیدی مجموعه شعر «تعبیرهای بی‌خوابی» در 72 صفحه از سوی نشر نون در دست چاپ است و تا پایان امسال راهی بازار کتاب می‌شود. 

سیدفواد توحیدی متولد 1350 در شهر کرمان، شاعر، آهنگساز، نوازنده و پژوهشگر است. 

پیش‌تر مجموعه آلبوم‌های «کویرانه» (15 آلبوم) با موضوع موسیقی نواحی استان کرمان از وی منتشر شده است.

از وی همچنین مجموعه‌ای از شعرهای نو و کتاب‌های پژوهشی حوزه موسیقی با عنوان‌های «ترنم کویر» (جستاری در موسیقی نواحی استان کرمان)، «شیوه دف‌نوازی» (دوره متوسطه و عالی)، «دایرة‌المعارف موسیقی نواحی»، «قطعاتی برای تنبور» و همچنین آلبوم «صدا، صدای کویر» مراحل انتشار را سپری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها