دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵
انتشار نسخه الکترونیکی و مکتوب احکام جانبازان

کتابی ویژه احکام جانبازان از سوی دفتر پژوهش‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تدوین شده است. نسخه الکترونیک و مکتوب این اثر به‌زودی توسط نشر شاهد در اختیار جانبازان قرار خواهد گرفت._

مدیر کل دفتر پژوهش‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: کتاب احکام جانبازان با همکاری معاونت پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم و نشر شاهد منتشر می‌شود. 

فریبا نظری افزود: نرم افزار چند‌رسانه‌ای این کتاب مانند کتاب‌های الکترونیک نیست و به شیوه‌ای‌ طراحی شده است که جانبازان در حالت استراحت هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی این کتاب را در بر گیرنده شش‌هزار استفتاء از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله سبحانی و تعدادی دیگر از مراجع تقلید دانست و گفت: نسخه الکترونیک احکام جانبازان به عنوان یکی از تولیدات فاخر، تصاویر آموزشی و نیمه آموزشی را هم در زمینه احکام جانبازان دربر دارد. 

مدیر کل دفتر پژوهش‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره فصل‌های کتاب احکام جانبازان توضیح داد: این کتاب در سه فصل «تکلیف، تقلید، نجاسات، مطهرات، وضو، غسل و تیمم»، «نماز و روزه» و «معاملات، پزشکی، اخلاقی، ورزشی و رسانه‌ای» تدوین شده است.
 
نظری در پایان گفت: تلفیق متون و فتاوای همسان و بررسی دقیق منابع و نظرات مراجع معظم تقلید درباره آن‌ها و به‌روز رسانی عبارات شرعی از ویژگی‌های کتاب «احکام جانبازان» است که قرار است نسخه الکترونیک و مکتوب این اثر به فاصله زمانی کوتاهی از یکدیگر، از سوی نشر شاهد منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها