سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸
افتتاح کتابخانه «چاه مبارک» در عسلویه تا پایان سال

مسوول اداره کتابخانه‌های شهرستان عسلویه در استان بوشهر از افتتاح کتابخانه «چاه مبارک» تا پایان سال 91 خبر داد.-

احمد شاکر‌راد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد:‌ اکنون ساختمان کتابخانه «چاه مبارک» از نظر عمرانی تکمیل شده است و امیدواریم تا پایان امسال این کتابخانه تجهیز شود و با حضور مسوولان آن ‌را افتتاح کنیم.
 
وی گفت: ساختمان دو طبقه‌ کتابخانه «چاه مبارک» 280 متر بنای مفید دارد و بودجه ساخت آن از سوی آموزش و پروش شهرستان عسلویه تامین شده است.
 
شاکر‌راد بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و گفت:  با وجود اين جای تعجب دارد که تاکنون بسیاری از تحصیل‌کرده‌های شهرستان دشتی به کتابخانه‌های این شهرستان نیامده‌اند و از مزایای موجود در کتابخانه‌ها هیچ‌گونه اطلاعی ندارند.
 
وی در ادامه به فعالیت‌های کتابی انجام شده در دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت را برای ما ایجاد کرد تا به تبلیغ کتاب و کتابخوانی در شهرستان دشتی بپردازیم. نصب پوستر کتابخانه‌های عسلویه، برگزاری مسابقه‌های خلاصه‌نویسی کتاب، وبلاگ‌نویسی و روزنامه‌دیواری، از نمونه برنامه‌های اجرا شده در کتابخانه‌های این شهرستان در دهه فجر بودند.
 
شاکر‌راد اظهار کرد:‌ در این دهه دانش‌آموزان مدرسه‌های عسلویه به کتابخانه‌های این شهرستان آمدند و از نزدیک با فضا و مزایای کتابخانه‌ها آشنا شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط