شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
روایت نویسنده اهوازی از «هوش هیجانی برای مدیران سازمان‌ها»

مولف و پژوهشگر اهوازی از نگارش کتاب «هوش هیجانی برای مدیران سازمان‌ها» خبر داد. این کتاب با نگاهی به موضوع هوش هیجانی در اداره‌ها و سازمان‌ها می‌پردازد.-

حسن جُرفی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب مدل و الگوی جامعی را درباره ارتباط رضایت شغلی، انگیزش و رهبری در مدیریت و رابطه آن با هوش هیجان ارایه می‌دهد.

وی افزود: در ابتدای کتاب تعریف‌های کلی درباره هوش هیجانی و چگونگی استفاده و بهره‌برداری از آن در نظام‌های اداری و مدیریتی بیان شده است.

جرفی با اشاره به دیگر مباحثی که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده است، گفت: در این کتاب به موضوع ضریب هوشی، «آی کیو» و مدل‌های هوش هیجانی در کشورهای جهان نیز پرداخته شده است.

وی اظهار کرد: این کتاب می‌تواند برای مدیران سازمان‌ها، دانشجویان و افراد عادی در جامعه کاربرد داشته باشد، زیرا مطالب آن به گونه‌ای تنظیم شده است که ویژگی احساس مسوولیت، حس خودکارآمدی و تعهد شغلی را در افراد تقویت می‌کند.

جرفی در بخش دیگر سخنان خود از چاپ دوم کتاب «مبانی ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی» خبر داد و گفت: این کتاب درباره کلیات ارتباطات، انواع ارتباطات و مدل‌های ارتباطی در داخل و خارج است.

وی ادامه داد: تاثیر ارتباطات بر رضایت شغلی، افزایش انگیزه به همراه بررسی میدانی سازمان‌هایی که از نظر کارایی در سطح پایین بودند و با استفاده از شیوه‌های ارتباطی فعالیت خود را توسعه دادند، در این کتاب بررسی شده‌اند.

به گفته جرفی، مخاطبان این کتاب دانشجویان مدیریت بازرگانی و مدیریت دولتی‌‌اند. همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ارتباطات و رسانه نیز می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده کنند.

وی یادآور شد: این دو کتاب به زودی از سوی نشر کتیبه سبز اهواز منتشر خواهد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داودعبیاتی اصل ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    سلام جناب آقای دکتر جرفی. بنده فقط می گویم به شما افتخار می کنم
  • خواننده ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    با سلام زمانی که این آقا با این سن و سال 49 مقاله علمی پژوهشی نوشتند معلومه که این کتابها برایشان کم است. ولی من نمی دانم ایشات در سال 86 از دانشگاه ازاد شوشتر فارغ التحصیل شد یعنی این واحد اینگونه دانشجویان پربار رو تربیت می کند؟ این آقا کی وقت کرد 49 مقاله بنویسد ایشان که همس سر کلاس درس مدرسه و روزهای تعطیل دانشگاهه. اصلا وقت غذا خوردن نداره چه برسه به تحقیق!!! مگر غیر از این است که کار کپی پیستی باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط