یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹
بررسی هنرهای تجسمی ایران در دوران انقلاب

نشست تخصصی تحلیل و بررسی هنرهای تجسمی ایران در دوران انقلاب، سه‌شنبه 17 بهمن با حضور مرتضی گودرزی (دیباج)، پرویز اسکندرپور خرمی، آرش تنهایی و محمد آسیابانی در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سرای اهل قلم خانه کتاب، نشست تخصصی نقد و بررسی هنرهای تجسمی ایران در دوران انقلاب اسلامی، با تکیه بر نقاشی و گرافیک، سه شنبه، 17 بهمن از ساعت 16 تا 18 و با حضور مرتضی گودرزی (دیباج)، پرویز اسکندرپور خرمی، آرش تنهایی و محمد آسیابانی در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. 

در این نشست چیستی هنر انقلابی، کیفیت هنرهای تجسمی به ویژه نقاشی و پوستر در دوران انقلاب اسلامی ایران، توجه و یا عدم توجه به هنر انقلاب در دوران حاضر، چگونگی و کیفیت انتشار کتاب‌های مجموعه آثار هنرمندان مطرح هنرهای تجسمی در دوران انقلاب و ... توسط منتقدان بررسی و تحلیل خواهند شد. 

مجموعه «چهار جلدی تاریخ تطبیقی هنر»، «هنر مدرن»، «آسیب‌شناسی نقد هنری» و «نقاشی انقلاب» از  آثار منتشر شده مرتضی گودرزی است. 

مجموعه پنج جلدی «نگارگری»، «طوبای گل و مرغ» و «اسلیمی و نشان‌ها، قالی، کاشی، تذهیب» نام برخی کتاب‌های منتشر شده پرويز اسكندرپور خرمی است. 

مجموعه پوستر و مقاله‌های آرش تنهایی نیز با عنوان «سی سال تنهایی» اخیرا منتشر شده است. آرش تنهایی در این کتاب چند مقاله در موضوع کلی «هنرهای تجسمی» در دوران انقلاب اسلامی ایران، نوشته است. 

سرای اهل قلم در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره 2 واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها