شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۰
گرامیداشت دهه فجر در کتابخانه‌های عمومی دهگلان

مسوول اداره کتابخانه‌های عمومی دهگلان از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر در کتابخانه‌های عمومی نهادی و مشارکتی این شهرستان خبر داد.-

بهاءالدین قرآنی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: عضوگیری نیم‌بها از متقاضیان عادی و عضویت رایگان افراد با اسامی «روح الله» و همچنین متولدان سال ۱۳۵۷ از  برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی دهگلان در دهه فجر به شمار می‌آیند.

قرآنی از برپایی نمایشگاه کتاب در دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: این نمایشگاه با همکاری و تعامل ادارات شهرستان برپا خواهد شد.

مسوول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دهگلان اضافه کرد: برگزاری نشست ادبی با موضوع «نقد و بررسی ادبیات انقلابی دهه ۴۰ و ۵۰» با محور کتابخانه عمومی نیز در این دهه، از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی دهگلان است که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

وی همچنین به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: این مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی و با همکاری اداره آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار می‌شود.

قرآنی در پایان گفت: نمایش عمومی کتاب‌های مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای بازدید دانش آموزان از کتابخانه‌های عمومی و اعزام کتابدران به مدارس، سایر برنامه‌های دیگر این نهاد فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر در دهگلان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط