جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
عضوگیری نیم‌بها در کتابخانه‌های عمومی سقز

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز کردستان از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: عضوگیری نیم‌بها در کتابخانه‌های عمومی یکی از این برنامه هاست.-

جلیل سیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در ایام‌الله دهه مبارک فجر با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی به صورت نیم‌بها در این نهاد فرهنگی عضو شوند.

وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه کتاب نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در این دهه دو نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی شهر «صاحب» و یکی از کتابخانه‌های عمومی شهر سقز برپا می‌شود.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز بیان کرد: در این نمایشگاه‌های کتاب علاوه بر اختصاص یک غرفه به کتاب‌های انقلاب اسلامی، لوح‌های فشرده با موضوع دهه فجر  میان بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

سیدی اضافه کرد: برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع «بازگشت حضرت امام (ره) به وطن» و قدردانی از برگزیدگان نیز در دهه فجر در کتابخانه‌های عمومی صورت خواهد گرفت.

وی تجلیل از ارایه‌دهندگان زیبا‌ترین، گویا‌ترین و کوتاه‌ترین پیام و شعار درباره پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی سقز در دهه فجر برشمرد و گفت: همچنین دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با همکاری اداره آموزش و پرورش از کتابخانه‌های عمومی در این ایام بازدید به عمل خواهند آورد.

سیدی در پایان گفت: قصه‌خوانی برای کودکان از زندگی‌نامه امام راحل (ره) و برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب در کتابخانه‌های عمومی، از دیگر برنامه‌های این نهاد فرهنگی در دهه فجر امسال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط