شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۸
پیشنهاد 300 طرح پژوهش فرهنگی به بنیاد شهید

نخستین نتایج نشان می‌دهد که با گذشت چهار ماه از انتشار فراخوان «اولويت‌هاي پژوهشي بنياد شهيد و امور ايثارگران» حدود 300 طرح پژوهشی به دبیرخانه این فراخوان ارسال شده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مدیر کل دفتر پژوهش‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در طول 110 روز زمان فراخوان که در قالب پوستر، دفترچه و سایت ایثار اطلاع رسانی شد، حدود 12‌ هزار بازدید از تارنمای تحقیق و پژوهش دفتر پژوهش‌های فرهنگی صورت گرفته و حدود 300 طرح برای 28 عنوان طرح پژوهشی به نشانی الکترونیکی این دفتر ارسال شده است. این وضعیت نشان از توجه و علاقه ویژه جامعه علمی کشور به حوزه ایثار و شهادت دارد. 

فریبا نظری با بیان این‌که «نتیجه بررسی طرح‌های رسیده بر اساس شرط‌های اعلام شده، تا پایان سال جاری(1391) و فقط به پژوهشگرانی که حد نصاب امتیاز علمی را دریافت کرده باشند، اطلاع‌رسانی می‌شود» گفت: فراخوان حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی مقطع‌های کارشناسی ارشد و دکتری تا پایان سال 1392 برای دانشجویان علاقه‌مند ادامه خواهد داشت. شرایط شرکت و عنوان‌های این فراخوان در تارنمای تحقیق و پژوهش به نشانی www.isaar.ir  قابل مشاهده است.

مدیر کل دفتر پژوهش‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان از حوزه‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران، به‌ویژه حوزه پژوهش تمامی استان‌ها، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و حوزه آمار و فن‌آوری اطلاعات که در اطلاع‌رسانی پژوهشی همکاری داشته‌اند قدردانی کرد.

هفتمين فراخوان اولويت‌هاي پژوهشي بنياد شهيد و امور ايثارگران كه شامل موضوعات طرح‌هاي پژوهشي و پايان‌نامه‌هاي دانشجويي مي‌شود، براي نخستين‌بار با ارايه موضوع‌ پايان‌نامه‌هاي مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري در نهم مهرماه سال جاری (1391) اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها