شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹
«طبیعت اسرارآمیز» از راه رسید

کتاب «طبیعت اسرارآمیز» نوشته سه نویسنده «فیلیپ کلارک»، «الیزابت دالبی»، «لورا هاول» و «ساراخان» با ترجمه‌ مجید عمیق منتشر شد. نویسندگان این کتاب‌ها سعی داشته‌اند نوجوانان را با شگفتی‌های سیاره زمین آشنا کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب را چند نویسنده با نام‌های «فیلیپ کلارک»، «الیزابت دالبی»، «لورا هاول» و «ساراخان» برای گروه سنی (د) و (هـ) (دوره راهنمایی و دبیرستان) نوشته‌اند.
 
در این کتاب بسیاری از ناشناخته‌ها و اسرار جهان گیاهان و جانوران با متن روان همراه با عکس‌ها و تصاویر حیرت‌آور و جذاب توضیح داده شده است. 

نوجوانان ضمن مطالعه‌ این کتاب با شگفتی‌های سیاره‌ زمین که از یک سلول تا غول‌های خشکی‌ها و اقیانوس‌ها را در برمی‌‌گیرد، آشنا می‌شوند. 

در عین حال، علاقه‌مندان در این کتاب در مورد تغذیه گیاهان گوشت‌خوار، تغذیه در اقیانوس، شیوه‌های حرکت گیاهان و پستانداران، ابزارهای تهاجمی و دفاعی و ترفندهای بقا در گیاهان و پرندگان، شیوه‌های ارتباطی خزندگان، دوزیستان و پرندگان مطالب جدیدی را می‌آموزند.
 
کتاب «طبیعت اسرارآمیز» در 128 صفحه رنگی با شمارگان 10هزار نسخه و با بهای هفت هزار و ۵۰۰ تومان از سوی انتشارت کانون پرورش کودکان و نوجوانان منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط