یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹
کرمانشاه صاحب 2 کتابخانه عمومی بزرگ می‌شود

همزمان با دهه فجر امسال دو کتابخانه عمومی «امیرکبیر» و «شهرک ظفر» در شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد. برای ساخت این دو پروژه اعتباری بیش از چهل میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.-

مهدی سلیمانی، مدیر دفتر فنی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: کتابخانه عمومی امیرکبیر کرمانشاه که بودجه آن از محل اعتبار سفر مقام معظم رهبری تکمیل شده، اکنون به صورت موقت و برای رفع نواقص احتمالی، تحویل موقت شده است. 

وی ادامه داد: این کتابخانه در زیربنای سه هزار و 702 متر مربع و مساحت سه هزار و 100 مترمربع در چهار طبقه ساخته شده که شامل دو طبقه کامل و دو نیم طبقه است. 

وی افزود: اعتبار چهل میلیارد ریالی برای ساخت این کتابخانه در نظر گرفته شده و کتابخانه دارای سالن اجتماعات، سالن مطالعه کودکان، مرکز نگهداری از کودکان خردسال، مخزن باز، مخزن بسته و ... است.

به گفته سلیمانی، این پروژه 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

این مقام مسوول با بیان این‌که کتابخانه «شهرک ظفر» شهر کرمانشاه نیز در ایام فجر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این کتابخانه نیز با مساحتی افزون بر 600 مترمربع و سه هزار میلیون ریال اعتبار ساخته و بودجه آن از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

وی تاکید کرد: این پروژه نیز 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره‌برداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط