دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
انتشار 2 کتاب جدید به قلم امام جمعه شهرستان نورآباد

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدتقی صرفی‌پور، امام جمعه شهرستان نورآباد کرمانشاه از چاپ دو کتاب خود با عناوین کتاب «ارزش و جایگاه حجاب و عفاف در اسلام» و کتاب «بررسی مسایل خانواده» در سال جاری خبر داد.-

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدتقی صرفی‌پور که مدیریت انتشارات صرفی‌پور استان کرمانشاه را نیز بر عهده دارد، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «ارزش و جایگاه حجاب و عفاف در اسلام» به بررسی پیشینه حجاب در ادیان مختلف و دوران مختلف زندگانی بشر می‌پردازد. در این کتاب آیات و روایات مرتبط با حجاب بیان شده‌اند و همچنین درباره پیامدهای مثبت حجاب و عواقب رعایت نکردن آن مطالبی مطرح شده است.

وی ادامه داد: برای تدوین این اثر از منابع مختلف فارسی و عربی استفاده شده تا کتاب دارای جامعیت کافی باشد و بتواند نیازهای مخاطب را برطرف کند.

وی افزود: چاپ پنجم کتاب حاضر به صورت جیبی در 80 صفحه، با شمارگان پنج هزار نسخه و به بهای 20 هزار ریال در سال 91 منتشر شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

این کارشناس دینی همچنین درباره کتاب «بررسی مسایل خانواده» نیز عنوان کرد: این اثر به بررسی مسایلی می‌پردازد که خانواده امروزی با آن درگیر است. به طور مثال، در این کتاب درباره سبک زندگی مطالبی بیان شده، چراکه تغییر سبک زندگی در جامعه کنونی موجب بروز مشکلاتی برای همگان شده است.

به گفته صرفی‌پور، در این کتاب درباره وظایف زن و مرد در خانواده و وظایف فرزند صحبت شده، چون یکی دیگر از مسایل خانواده این است که افراد با وظایف خود آشنا نیستند. 

امام جمعه شهرستان نورآباد تاکید کرد: این کتاب با همکاری دانشگاه پیام نور شهرستان دلفان استان لرستان با شمارگان هزار نسخه و بهای 30 هزار ریال منتشر شده است.

هر دو کتاب را انتشارات «صرفی‌پور» چاپ کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط