دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵
عضویت ۲۶۰۰ کردستانی در شبکه مجازی کتابخوانان حرفه‌ای

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان از عضویت دو هزار و ۶۱۶ کردستانی در شبکه مجازی کتابخوانان حرفه‌ای خبر داد.-

آزاد خدامرادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: بر این اساس، استان کردستان در رتبه یازدهم کشور از نظر داشتن تعداد کاربران در شبکه اینترنتی کتابخوانان حرفه‌ای کشور است.

وی با بیان این‌که شهرستان سنندج با ۶۶۳ عضو در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای بیشترین عضو را در استان کردستان دارد، افزود: شهرستان‌های سقز، بیجار، بانه، مریوان، دیواندره و قروه در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

خدامرادی عنوان کرد: هدف از فعالیت شبکه مجازی کتابخوانان حرفه‌ای، ایجاد فضایی مجازی برای بحث و تبادل نظر در مورد کتاب‌های مورد علاقه کتابخوانان، نویسندگان، ناشران و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی است که کاربران آن متناسب با گروه‌ سنی خود به امکانات مختلفی برای بحث و تبادل نظر دست پیدا می‌کنند.

وی گفت: نقد و بررسی کتاب‌های مختلف، برگزاری مسابقات آنلاین کتابخوانی، ساخت گروه‌های متنوع و عضویت در آن‌ها و ارتباط مستمر با سایر اعضا، از امکانات موجود در این سایت به شمار می‌آیند.

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان اضافه کرد: از تمام علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می‌شود با عضویت در این سایت کتابخوانی از امکانات فراهم شده در این شبکه مجازی بهره‌مند شوند.

خدامرادی در پایان گفت: شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، نخستین شبکه اجتماعی کتاب‌محور در ایران است که فعالیت رسمی خود را از ۵ مردادماه ۱۳۹۰ به نشانی www. booki.ir آغاز کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط