دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
پول برسد، «کتاب‌ تاریخ بوشهر» را چاپ می‌کنم

مدیر موسسه انتشارتی بادمهر در استان بوشهر گفت: در صورت داشتن اعتبار مالی به ‌زودی مجموعه‌ مطالبی از آثار‌ تاریخی استان بوشهر را در قالب «کتاب تاریخ بوشهر» منتشر می‌کنم.-

اکبر بادمهر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: مجموعه مطالبی از آثار‌های تاریخ استان را جمع آوری کرده‌ام و تصمیم دارم آن‌ها را در قالب «کتاب تاریخ بوشهر» چاپ و منتشر کنم اما تاکنون به‌دلیل مشکلات مالی از این‌کار خودداری کرده‌ام.
 
وی در باره محتوی این مطلب تاریخی عنوان کرد: بسیاری از مردم از تاریخ غنی و پر محتوی استان بوشهر اطلاعی ندارند، در حالی‌ که این استان دارای یک تاریخ قدیمی با پیشینه هزار ساله است. در این مطالب برخیآثار تاریخی، باستانی، آداب و فرهنگ بوشهر همراه با تصویر آورده شده‌اند. 

بادمهر با بیان این‌که وظیفه مسوولان استان است که با تامین بودجه لازم، از تولید و انتشار کتاب‌های بومی حمایت کنند، گفت: به‌نظرم تنها کار فرهنگی موثری که در استان بوشهر شده است، ساخت فیلمی به‌نام «دلیران تنگستان» باشد. این فیلم را زمانی‌که کودک بودم، از تلویزیون تماشا کردم و از آن زمان به بعد دیگر هیچ کار فرهنگی تاثیرگذاری را که مرتبط با استان بوشهر باشد، ندیده‌ام.
 
مدیر موسسه انتشارتی بادمهر گفت: به تازگی با اداره میراث فرهنگی استان گفت‌وگویی را انجام داده‌ام که در صورت رسیدن به تفاهم، سرمایه لازم برای چاپ «کتاب تاریخ بوشهر» تامین می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط