جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
بررسی شیوه‌های صحیح مطالعه در کتاب «مهارت تندخوانی»

چاپ دوم کتاب «مهارت تندخوانی» نوشته منوره طیاری از سوی نشر «جی‌بل» استان هرمزگان وارد بازار نشر شد. در این کتاب شیوه‌های صحیح مطالعه بررسی و به مخاطب آموزش داده می‌شود._

منوره طیاری درباره این اثر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: در این کتاب شیوه‌های صحیح مطالعه بررسی شده‌اند و مخاطبان با مطالعه این اثر می‌توانند حوزه دید خود را گسترده کرده و سریع‌تر یک متن را بخوانند. همچنین در این کتاب روی «کلمه‌خوانی» کمتر تاکید شده و بیشتر روی «عبارت‌خوانی» با گسترش حوزه دید تمرکز شده است. 

وی ادامه داد: این اثر نگاهی کاربردی به مقوله مطالعه دارد و در آن راهکارهای عملی بیان شده‌اند تا مخاطب با خواندن آن بتواند سریعتر به اهداف خود برسد.
 
وی با بیان این‌که برای نگارش این اثر از منابع متفاوت و بسیاری استفاده شده است، افزود: اکنون مهارتی با عنوان «تندخوانی» وارد رشته امور اداری شاخه کار و دانش شده که پیش از این فاقد منبع خاصی بود. چاپ نخست این کتاب پس از انتشار در استان‌های مختلف کشور در بسیاری از هنرستان‌های کار و دانش به عنوان منبع درسی مورد استفاده قرار گرفت.
 
طیاری همچنین گفت: دانش‌آموزان نیز می‌توانند از این کتاب استفاده کنند و با توجه به زبان ساده و روان کتاب، این اثر می‌تواند برای هر مخاطب عامه دیگری قابل استفاده باشد.

به گفته طیاری، این کتاب با شمارگان سه هزار نسخه، 217 صفحه و قیمت چهل هزار ریال از سوی نشر جی‌بل استان هرمزگان منتشر شده که در سال 91 به چاپ دوم رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها