شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
توزیع کتاب مشکل عمده نویسندگان بومی است

نویسنده کتاب «گرگ آدمخوار» یکی از بزرگترین مشکلات نویسندگان بومی و شهرستانی را نبود شبکه توزیع مناسب کتاب در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف کشور دانست._

صادق آقازاده، نویسنده آذرشهری در استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «گرگ آدمخوار» حدود دو ماه پیش به بازار کتاب آمد و از استقبال خوبی از آن شد،در حالی که اگر شبکه توزیع مناسب کتاب در شهرستان‌ آذرشهر وجود داشت این نوشتار را در کلانشهرهای تبریز و تهران نیز توزیع می‌کردیم.

وی ادامه داد: کتاب دیگری با عنوان «مرتضی و صنم» را آماده انتشار دارم اما اکنون منتظر بازگشت سرمایه کتاب نخستم‌ هستم تا با سرمایه آن، کتاب دوم را تولید کنم و در این میان نیز در تلاشم نسخه‌های باقی مانده از کتاب «گرگ آدمخوار» را با همکاری و مشارکت مراکز پخش عمده و فروشگاه‌های کتاب در تبریز و تهران به دست مخاطبان کتاب برسانم.

این معلم آذرشهری درباره مخاطبان کتاب «گرگ آدمخوار» گفت: کتاب «گرگ آدمخوار» در قالب رمان برای نوجوانان به رشته تحریر درآمده آمده است. 

وی اظهار کرد: محتوای این کتاب به مستندات تاریخی از وجود یک گرگ آدمخوار در روستای غله‌زار اشاره می‌کند. این گرگ در مدت زمان محدودی 10 تن از اهالی این منطقه را می‌خورد و در این میان شکارچی‌ای به نام حسن‌خان برای شکار این گرگ آدمخوار و نجات جان همشهری‌هایش تلاش‌های فراوانی می‌کند اما به‌رغم این تلاش‌ها خود را به کشتن می‌دهد.

آقازاده در ادامه درباره کتاب «مرتضی و صنم» عنوان کرد: مراحل نگارش این اثر به پایان رسیده است و احتمالا در سال 1392 منتشر شود. این کتاب در قالب رمان و برگرفته از داستان‌های تاریخی و عاشقانه آذرشهر روانه بازار کتاب خواهد شد.

وی گفت: نخستین چاپ کتاب «گرگ آدمخوار» با شمارگان یک هزار نسخه در 113 صفحه و به بهای 40 هزار ريال در پاییز 1391 از سوی نشر «یاس نبی» تبریز روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط