یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
برنامه‌های فرهنگی فرهنگسراهای تهران اعلام شد

فرهنگسراها و مراکز وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های فرهنگی نظیر نقد و بررسی کتاب و سلسله نشست‌های موضوعی برای شهروندان تهرانی تدارک دیده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در شصت و نهمین جلسه از برنامه «با هم بخوانیم» فرهنگسراي فردوس مجموعه داستان «کج» اثر مهین داوودی پس از خواندن، نقد و بررسی مي‌شود.
 
این مجموعه که 12 داستان کوتاه را دربردارد و در 80 صفحه منتشر شده است، توسط جعفر توزنده‌جانی، کارشناس ادبی نقد و بررسی خواهد شد. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند یکشنبه، 17 دی‌ماه ساعت 16 به فرهنگسرای فردوس در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 کتابخانه فردوس تماس بگیرند.

همچنین 18 دی‌ماه در کافه کتاب فرهنگسرای رسانه چند داستان کوتاه از رضا کاظمی خوانده خواهد شد.

این برنامه دوشنبه 18 دی‌ماه ساعت 20 در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. عموم علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به نشانی پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه یا با شماره 2-22888780 تماس بگیرند. 

همچنین شنبه‌ها و دوشنبه‌ها در خانه موزه مطهری نشست‌های موضوعی ويژه­ فصل زمستان با حضور حجت‌الاسلام مهدي جلالي‌خميني، مدرس حوزه و دانشگاه از سوي باشگاه ياران مطهر برگزار مي­‌شود. 

این «سلسله نشست‌هاي موضوعي» در دو بخش «آشنايي با تفسير قرآن كريم» و «اخلاق اسلامي» می‌کوشند زمينه آشنايي با تفكرات شهيد آیت‌الله مرتضی مطهري را فراهم كنند.

باشگاه ياران مطهر از جمله باشگاه­هاي خانه موزه شهيد مطهري است كه از سال 91 آغاز به كار كرده است و تلاش مي­كند شهروندان تهراني را با مفاهيم ذهني استاد مطهري آشنا كند.

علاقه‌مندان براي شركت در اين جلسات می‌توانند به خانه موزه مطهری در خیابان کلاهدوز(دولت)، نبش کوچه صدرا مراجعه كنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 2- 22631581 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها