چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
دومین کاروان کتابخانه صبا 21 به مشهد می‌رسد

دومین کاروان کتابخانه صبا 21 دي به استان خراسان رضوي و شهر مشهد وارد خواهد شد./

مدير روابط عمومي نهاد کتابخانه‌هاي عمومي استان خراسان رضوي با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این کاروان 24 دي‌ماه نیز در کتابخانه باهنر مشهد واقع در پارک ملت همراه با مسوولان و اعضاي کتابخانه‌های عمومی حاضر خواهد شد.

محمدرضا بديع‌زادگان افزود: برنامه‌های متعددی برای جمع‌آوری کتاب از مسوولان پیش‌بینی شده که اطلاع‌رسانی در رسانه‌های دیداری و شنیداری و مطبوعات، برخی از آن‌ها‌ به شمار می‌آیند تا علاقه‌مندان کتاب‌های خود را برای اهدا به این کاروان آماده کنند.

وی با بیان این‌که اجرای چنین طرح‌هایی می‌تواند به توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی کمک کند، اظهار کرد: اين کاروان پس از عبور از خراسان رضوي به خراسان شمالي خواهد رفت و 29 دي ماه براي افتتاح کتابخانه وارد روستاي رباط در شهرستان شيروان می شود.

بدیع‌زادگان یادآور شد: دومین کاروان صبا با عبور از سمنان و شهرستان‌هايي مانند گرمسار، دامغان و شاهرود وارد خراسان رضوي خواهد شد و در شهرهاي سبزوار، نيشابور و قوچان برنامه خواهد داشت.

نخستين کتابخانه صبا در تنب‌بزرگ با حضور رييس‌جمهور افتتاح شد و قرار است دومين کتابخانه در استان خراسان شمالي، شهرستان شيروان، روستاي رباط و در مرز ترکمنستان افتتاح شود.

این کاروان 11 دی ماه حرکت خود را از تهران به مقصد گرمسار آغاز کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط