چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵
کارگاه آموزشی تعاملات بین‌فردی برای کتابداران

کارگاه آموزشی تعاملات بین‌فردی برای کتابداران کتابخانه‌‌های عمومی و دانشگاهی به همت انجمن اطلاع‌رسانی و کتابداری شاخه خراسان رضوی پنجشنبه (هفتم دی) برگزار می‌شود.-

مسوول آموزش انجمن اطلاع‌رسانی و کتابداری شاخه خراسان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این باره اظهار کرد: در این کارگاه موضوعات مورد نیاز کتابداران و شیوه‌های تعامل آنان با مراجعه‌کنندگان و اعضا بررسی می‌شوند.

عاطفه شریف افزود: این کارگاه برای کتابداران شاغل با توجه به ویژگی‌ها و حساسیت‌های موجود در شغل آنان و جذب کتابخوانان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به چرایی برگزاری این کارگاه توضیح داد: بسیاری از دانشجویان و کتابداران گلایه دارند که برخی کتابداران در برقراری ارتباط با مخاطبان مشکل دارند و نمی‌توانند به خوبی به مخاطب پاسخ دهند.

به گفته شریف، در این کارگاه‌ دکتر رحمت‌الله فتاحی، عضو هیات علمی گروه اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد و ساناز رهنما، کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی راه‌های ارتباط و تعامل بهتر و مناسب‌تر را به کتابداران آموزش می‌دهند.

وی یادآور شد: مطالب این کارگاه مبتنی بر پژوهش ساناز رهنما است که پیش از این نگاشته شده است.

کارگاه آموزشی تعاملات بین‌فردی برای کتابداران کتابخانه‌‌های عمومی و دانشگاهی پنجشنبه (هفتم دی ماه) از ساعت 8 تا 14 درکتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط