سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸
انتشار آثار تازه‌ای از مجموعه‌های «فرماندهان» و «مناطق جنگی»

چهار عنوان کتاب از مجموعه «فرماندهان» و دو عنوان کتاب از مجموعه‌ «مناطق جنگی» از سوی انتشارات امیرکبیر در آستانه انتشار قرار گرفته‌اند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آثاری با عنوان‌های «ناپیدا» درباره زندگی سردار جاوید‌الاثر احمد متوسلیان، «سپید‌نامه» درباره زندگی سرلشکر شهید منصور ستاری، «آرامش بعد از توفان» درباره زندگی امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و «هنوز هم صدایش توی گوشم هست» درباره زندگی سردار شهید احمد کاظمی از مجموعه «فرماندهان» از سوی انتشارات امیر کبیر در آستانه انتشار قرار گرفته‌اند. 

همچنین دو اثر با نام‌های «می‌حرّان» درباره منطقه عملیاتی مهران و «بستان، فانوس شکسته» درباره منطقه عملیاتی بستان از مجموعه «مناطق جنگی» انتشارات امیرکبیرند که مراحل طراحی جلد را سپری می‌کنند. 

کتاب‌های این دو مجموعه در قطع جیبی و با همکاری مشترک انتشارات امیرکبیر و گروه نویسندگی طوبی منتشر می‌شوند. 

بهزاد دانشگر، عضو گروه نویسندگی طوبی در گفت‌وگو با ایبنا، درباره دلیل انتشار این آثار به صورت جیبی توضیح داد: نخست به دلیل نوع توافق گروه طوبی با انتشارات امیرکبیر و دوم برقراری ارتباط موثر با عموم جامعه، این قطع انتخاب شد.

وی افزود: کتاب‌های جیبی در گذشته در حوزه‌های انقلابی و مذهبی هم منتشر می‌شده‌اند و مخاطبان خاصی داشته‌اند. با انتشار کتاب‌های تاریخی و حوزه‌ دفاع مقدس در این قطع می‌کوشیم محتوای این آثار را برای عموم مردم خواندنی کنیم. 

این عضو گروه نویسندگی طوبی با بیان این‌که «حدود 30 نویسنده در زمینه‌های مختلف با این گروه همکاری می‌کنند.» افزود: نگارش آثار حوزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم بخشی از مسوولیت‌های این گروه است و گروه طوبی علاوه بر انتشارات امیر کبیر، با انتشارات دیگری مانند «ستارگان درخشان» هم همکاری داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها