سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷
دغدغه‌های یک پدر برای «علی کوچولو» داستان شد

محمد خسروی‌راد از انتشار کتاب «علی کوچولو» با تصویرگری فرزانه رییس‌الساداتی خبر داد. شخصیت اصلی داستان‌های این کتاب که برای کودکان نوشته شده، پسربچه‌ای به نام «علی» است.-

خسروی‌راد به خبرگزاری كتاب ايران(ايبنا)، گفت: این مجموعه از 17 داستان تشکیل شده که در قالب 6 جلد با عنوان داستان‌های «علی کوچولو» منتشر شده است. 
 
وی درباره با مراحل نگارش این کتاب توضیح داد: کار نوشتن این مجموعه از آن‌جایی شکل گرفت که دغدغه‌هایی داشتم و می‌خواستم آن‌ها را به فرزندم بگویم به همین دلیل این دغدغه‌ها را در قالب داستانک‌هایی نوشته و شب‌ها برای فرزندم می‌خواندم تا این که یکی از دوستان فعال در حوزه کودک و نوجوان بعد از خواندن این داستان‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را منتشر کنم.
 
این نویسنده کودک و نوجوان افزود: به همین دلیل روی داستان‌ها بیشتر کار کردم تا برای همه بچه‌ها مناسب باشند و در نهایت 17 داستان را برای انتشار انتخاب کردم.
 
وی اضافه کرد: این مجموعه زبانی بین زبان مدرن و داستانی کودکانه امروز و زبان نصیحت‌گویی سنتی خودمان در ادبیات فارسی و  شرقی دارد و هر یک از داستانک‌های کتاب نکات آموزشی را به صورت غیر مستقیم به بچه‌ها منتقل می‌کنند.
 
خسروی‌راد ادامه داد: داستان‌های «علی کوچولو» را انتشارات عیدگاه منتشر کرده و خانم فرزانه رییس‌الساداتی کار تصویرگری آن را انجام داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها