دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
تبریز میزبان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

همزمان با آغاز مرحله‌ استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سراسر کشور، تبریز به عنوان میزبان مرحله‌ نهایی این رویداد فرهنگی معرفی شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در حالی که بیش از هزار و ۷۰۰ قصه‌گوی ایرانی در رقابت‌های مرحله‌ استانی این جشنواره که طی این هفته برگزار می‌شود، شرکت کرده‌اند، نشستی برای هماهنگی برگزاری مرحله‌ منطقه‌ای این رقابت در کانون برگزار شده است.

در این جلسه اعلام شد که مرحله‌ اصلی این جشنواره روزهای 28 بهمن تا اول اسفند سال جاری(1391) در شهر تبریز برگزار می‌شود.

در جلسه‌ هماهنگی برگزاری این رقابت‌ها علاوه بر معاون فرهنگی، مدیر هماهنگی امور استان‌ها و کارشناسان این مدیریت و مدیران چهار استان میزبان جشنواره حضور داشتند. 

با پایان یافتن 31 جشنواره استانی قصه‌گویی که امسال علاوه بر موضوع آزاد با موضوع‌های قصه‌های کهن و قهرمانان ایرانی نیز برگزار می‌شود، منتخبان این رقابت‌ها به جشنواره‌های منطقه‌ای راه خواهند یافت. 

در این میان چهار جشنواره‌ منطقه‌ای به ترتیب روزهای 9 تا 12 دی سال جاری(1391) به صورت همزمان در شهرهای بندرعباس و رشت، روزهای 17 تا 19 دی در کرمانشاه و نیز روزهای 25 و 26 دی در بندر بوشهر برگزار می‌شوند. 

رقابت‌های استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون از 20 آبان در 31 استان کشور آغاز شده است و تا 30 آذر ادامه می‌یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط